В начало

У квітні понад половину морського імпорту ДП у Румунію надійшло з НПЗ STAR

У квітні обсяги надходжень дизпального й газойлів у румунські порти скоротилися на 4% й становили 371 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».

Основні обсяги, 341 тис. тонн, припали на Констанцу. Також 30 тис. тонн дистилятів було розвантажено у Петромідії. Порівняно з березнем надходження палива на термінал Rompetrol збільшилися у 2,3 раза, що пов’язано з проведенням ремонтних робіт на НПЗ компанії. Забігаючи наперед, у першій декаді травня в Петромідію прибуло ще 44 тис. тонн дизпального. У Галац імпортні дизпальне й газойль минулого місяця морським шляхом не надходили.

Найбільші обсяги в румунські порти минулого місяця надходили з турецьких НПЗ. У березні в Румунію прибуло 195 тис. тонн дизпального зі STAR Refinery.

Постачання з Греції у квітні зросли на 73 тис. тонн, до 99 тис. тонн. Окрім традиційного постачальника Hellenic Petroleum, який відвантажив 36 тис. тонн дизпального, також 63 тис. тонн продукту надійшло від компанії Motor Oil (Hellas).

Уперше за останні 16 місяців у Румунію не надходило паливо індійського виробництва. На відсутності вантажів від Reliance Industry позначилася небезпечна ситуація в протоці Баб-ель-Мандеб. Через загрози обстрілів цивільних суден хуситськими повстанцями основні обсяги індійського палива наразі йдуть у регіон ARA, оминаючи Суецький канал.

У квітні «лукойл нефтохим Бургас» продовжував збільшувати постачання дизпального в Румунію. Минулого місяця надходження палива з Бургаса у Констанцу збільшилися з 12 тис. тонн до 42 тис. тонн. Ймовірно, імпортований ресурс призначений для забезпечення паливом АЗС мережі «лукойл» у Румунії й Молдові.

У квітні з румунських базисів на український ринок відвантажувався продукт виробництва Туреччини, Румунії, Ізраїлю, Саудівської Аравії, Індії, Єгипту й Греції. Найбільші обсяги розмитненого ресурсу були дизпальним турецького виробництва, постачання становили 73,6 тис. тонн. Ізраїльського палива з Румунії українські компанії завезли 18 тис. тонн. Саудівського продукту надійшло 17,3 тис. тонн. Грецького й румунського дизелю було імпортовано відповідно 9,5 тис. тонн і 8,5 тис. тонн. Решту румунських постачань дизелю в Україну, 7 тис. тонн, становив індійський і єгипетський продукт.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти